2011. december 19.

Mit mondanak a nők, amikor rajtakapják őket?



Az angol: Darling, ha időben tájékoztattál volna mikor jössz haza, elkerülhető lett volna ez a mindkettőnknek kínos helyzet. 

A német: Hans, ma a szokásosnál 4 perccel és 45 másodperccel korábban jöttél haza. Ezt meg kell magyaráznod! 

A francia: Piere, milyen jó, hogy jössz. Jacques már nem bírja tovább. 

A svéd: Te vagy az, Olaf? Én már ugyan kész vagyok, de Sven még szórakozna. Csatlakozz! 

Az orosz: Iván, végre egy igazi férfi! Ez itt még fel sem pofozott előtte. 

A zsidó: Izsák, te vagy? De akkor ki a fene fekszik rajtam?

A román: Kedvesem, ne aggódj, előre fizetett. 

A magyar (miközben kiugrik az ágyból): István, kinek hiszel jobban: nekem, vagy a szemednek? 

A cseh: Pepa, nyugodt lehetsz. Most tudtam meg, hogy ő lesz a főnököd. 

A székely: Kend az összes pálinkát megitta, mi mással tudtam volna megkínálni? 

A cigány: Gázsikám, há de jó hogy gyüssz! Itt márásztálom máán 2 órájá, hogy el tuggyád lopni á pénztárcáját!

Nincsenek megjegyzések: